joi, 14 aprilie 2011

                            Mîncare nu trebuie împărţită!
În ultima vreme am o problema cei care îmi cer mîncarea.Azi(14) am pus "punctul pe i!
M-am enervat.Faza e ca nu am ceva improtiva cu impartirea mancarii,dar celor care le dai ei nu iti mai dau inapoi si daca stai sa te gandesti ...Tu iesi fraier in asta.
Si daca nu le dai devin "marlani" si apoi te deranjeaza!
Primul si cel mai bun  exemplu pe care l-am vazut chiar azi,un baiat(nu dau nume) si luat un snacks si a fugit imediat in clasa cand ia cerut cineva snacks(Cred ca baiatu' ala iubeste mancarea mai mult decat pe maica'sa ...)
Iar al-II-lea a fost la o ora de romana in care o colega"murea" si i-am dat suc si apoi am baut si eu (nu avea zabale ,herpes,SIDA.Nu avea nimic) si profa mi-a zis ca nu e igenic sa fim mai multi la o sticla!
Iar al III-lea :Multi scuipa in sticla ca sa nu mai bea altcineva sau ling gura sticlei!:))

3 comentarii: