vineri, 13 mai 2011

Graffiti!







                                      Graffiti ,noua pasiune!

Pe langa baschet,filme,muzica s.a,am descoperit pasiunea de a "desena"...dar nu orice fel de desen:Graffiti
Eu Graffiti-ul il iau ca o arta  ...chiar dacă el e doar pe foaie ...sau mult mai bine pe pereţi.
Prima data cand am făcut un Graffiti (un desen banal pe o foaie albă)... a fost acum 2 ani sau 1(nu ştiu exact) si a fost ca si  cum am descoperit ciocolată sau mai bine ...iar pe perete am dat acum 9 luni prima data .. de atunci din lipsa de material nu am mai făcut pe pereti .
Am făcut doar pe foaie si... am încercat sa îmi găsesc un tag(O semnătură stilizată, în mod normal executată într-o singură culoare. Şi cel mai răspândit tip de graffiti, un tag este făcut de multe ori într-o culoare care contrastează puternic cu fundalul. Tag poate fi, de asemenea, utilizat ca un sens verbul "să semneze". )pană azi cand l-am găsit pe cel perfect din punctul meu de vedere.
De cateva mi-am făcut un black book(Un artist de graffiti are un caiet schiţe . Adesea utilizate pentru a schiţa i planul de graffiti. Acesta este cel mai valoros scriitor de proprietate a, care conţine toate sau o majoritate de persoane schiţe şi piese ) acolo am făcut nişte desene.
Aşadar cateva dintre "capodoperele" mele(la numar is cam 20 )!

                                 








2 comentarii: